vrijdag 9 februari 2018

Ziek met carnaval

Vandaag ging ik verkleed naar school want er was het leukste feest van de hele week; het carnavalsfeest. Ik was verkleed als mijn lievelingsknuffel Leeuwie. Kijk maar op de foto.

Kik - Lise - Finn 


Met mijn klas zouden we een optreden doen, een dansje op dit carnavalsliedje: 


Wij waren niet als eerste aan de beurt. Eerst gingen we naar de kleuters kijken. Ik was al de hele week al een klein beetje misselijk. Maar ineens tijdens het optreden van de kleuters werd het heel erg en moest ik overgeven. OH NEE HE.
Toen heeft juf Nienke mama gebeld en nu lig ik thuis op de bank.
En ik baal echt, want vandaag op school hadden we alleen maar leuke dingen. We zouden spelletjes doen, chips eten en ranja drinken, tekenen, en een groot feest vieren met DJ Harm. En Harm is altijd heel grappig en goed in DJ-en En Harm en Anja zijn ook vrienden van papa en mama dus ik ken die ook heel goed. Niet leuk dus dat ik dat mis.

 ðŸ’˜ðŸ’˜knuffelzusje

Het enige leuke aan zo ziek op de bank is dat ik een lief zusje heb die komt knuffelen. 

Gelukkig kan ik nog wel typen. Of eigenlijk toch niet. Ik zeg wat ik wil schrijven, en mijn mama typt nu hahahahaha handig :P 

xx Lise


Geen opmerkingen:

Een reactie posten