woensdag 7 februari 2018

Dit ben ik






Ik ben Lise. En dit is het eerste berichtje op mijn nieuwe blog.  Ik heb ook al een youtube kanaal,: Lise Mode. Ik hou heel veel van mode, shoppen en kleren.

De rest van mijn hobby's zijn turnen, tekenen en knutselen en verhalen en gedichten schrijven.

Ik hou ook heel veel van lekker eten en drinken en dat zie je aan het taartje op deze foto. Lekkerrrrrr













Dit ben ik met mijn broer Finn op rare-haren-dag. Mijn broer is heel lief, en hij is heel goed in boulderen. Voor de zekerheid; boulderen is klimmen zonder touw



















Dit is mijn kleine zusje Kik. Ze is 2 jaar en zoals je ziet houdt ze ook van mode en make-up. Ze heet ook Kik-mode haha!!

Ze is heel schattig en soms ook heel eigenwijs. Maar ze geeft de fijnste knuffels (en de kortste)




Dit is mijn lieve lieve papa. Hij is heel grappig maar soms wordt ik er helemaal betoeterd van, van die grapjes.

Mijn papa is de wereldkampioen extra alles hahahaha !!



Dit is mijn mama die een gekke bek trekt.  Mama houdt altijd heel veel rekening met me. Ze kan heel lekker koken en maakt elke dag een mooie vlecht in mijn haar. Haar hobby's zijn; koken, tekenen, fitnessen en boksen. En vooral knuffelen. Ze is heeeeeeel lief !!!!!

Dit zijn al mijn BFF's. Het allerleukste is met zn allen een slaapfeestje, we hebben dan de slappe lach om van alles. Bijvoorbeeld om deze foto.














Zo kennen jullie mij een beetje, en iedereen die het dichts bij mij staat. Veel plezier op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten