zondag 18 februari 2018

Abel' s Deli. Mijn aller eerste bloggers event

Abel' s deli

Vorige week woensdag op valentijnsdag had ik een hele bijzondere dag. Ik was uitgenodigd bij de opening van de nieuwe winkel ; Abels Deli 

Treinreis 
We gingen in de trein van Eindhoven naar Utrecht. Ik had er heel erg zin in ik kon niet wachten tot we er waren. En in de trein voelt het of dat hij mij wiegt en dat is heel grappig. ha ha!










Station Utrecht centraal


we kwamen aan op Utrecht-centraal. Er zijn heel veel winkels dus gingen we even shoppen, niks gekocht BALEN!!!
ze hebben een nieuw stationsplein in Utrecht. En dan werd ook precies deze dag geopend. Wij zijn dus een van de eersten die op dat plein hebben gelopen. Hoe cool is dat!! Kijk maar eens goed naar de foto hiernaast⇾⇒⇒⇒⇒⇒⇒⇒⇒⇒
Dan zien je dat er een vet grote bellenblaasmachine is en ik door 100000000000 bubbels dans.😂😂😂😂😂😂😂😂









Abels Deli

Maar we kwam natuurlijk niet voor het station, shoppen of de trein. We kwamen om te komen kijken bij Abels Deli. Ik zal je vertellen wat Abels Deli precies is: Het is een klein restaurantje waar je heel lekker kan eten, en in het eten hebben ze zo min mogelijk suikers gedaan om het zo gezond mogelijk te houden. En het blijft altijd nog even lekker als met suikers, gezond en lekker dus. Dus dat is heel goed gemaakt vind ik.

Het is niet alleen maar een restaurant, het is ook nog een winkel. Waar ze dingetjes verkopen. De beste winkel ooit vind ik. Ze verkopen snoep, chocola, en kookdingen. Allemaal super lekker.







Bloggers-event

Vandaag was dus de opening. En ze hadden een speciaal event voor bloggers zoals ik. Op deze foto's zie je dat ik aan het schrijven ben in mijn boekje. Ik schrijf de dingen op die ze vertellen en die ik zie en waar ik foto's van heb gemaakt. Zodat ik thuis niet ben vergeten wat ik allemaal wil vertellen. In deze blog dus.
Ik vind het kei leuk dat ik ben uitgenodigd, vooral omdat ik de aller jongste was. En toch ook al waren er geen kinderen was het heel gezellig.  Ik voel me heel leuk en echt al groot omdat ik daar bij mocht zijn tussen al die leuke grote mensen.




ChocoladeHEMEL



deze chocolade is unicorn chocolade die knettert in je keel. Net zo als echte unicorn in je keel. denk ik dan. Smaakt goeeeeeed














Kijk dan naar deze super mooie warme chocomel. Het was met vanillesmaak. Ik vond het heel lekker en vooral omdat het hartjesvormen erin had. Ik hou echt heel veel van hartjes dus dit was echt iets voor mij!!



Zie mij maar eens smullen :)









Ze hadden nog andere lekker chocolade dingen. Zoals een gouden snor, een soort stokje met choco eraan voor in de warme melk, en super lekkere gedroogde vruchten met chocolade erom heen. Kijk maar op deze foto's.









Lekker avondeten

Toen kwam het hoofdgerecht. Deze lekkere curry brengen ze in een bowl. Daar staat Albels Deli bekend om, de bowls.

Deze bowl heet de Budha-Bowl. Hij is gemaakt op advies van een echte sterrenkok (dat betekent dat een kok een soort beste kok prijs heeft gewonnen) In deze bowl zitten geen suikers of zout, maar bijvoorbeeld kokosmelk en gember, en het smaakte lekker zoet. Ik vond het heeeeel lekker daarom had ik hem in 1 minuut op. Kan mijn mama nog wat van leren, kon die ook maar zo lekker koken!!

























TOETJE

ik heb een heel lekker toetje gegeten. Ik denk het lekkerste toetje dat ik ooit heb gegeten. en helemaal mijn stijl!
en Unicorn ijsje🦄 met gouden koekje en suikerspin erop.
Mmmmmm!!!🦄🦄🦄🦄🦄





Terugreis

de tijd vloog voordij. en toen we weer op het station waren zij ik tegen mama ik wil dit echt
vaker doen.


En als ik jou was, zou ik ook maar eens naar Abels Deli gaan. Het is ook voor kinderen, echt te gek!  Je wil dit echt niet missen. Dit is niet zomaar snoep, ijs en chocola. Dit is UNICORN snoep! Niet alleen heel lekker maar ook nog eens cool om mee op de foto te gaan TOCH!?!?!

Laat het me weten als je ook bent geweest!

xx Lise

2 opmerkingen:

  1. Ik begon met de blog van je mama....maar nadat ik las mijn bloggende dochter Lise heb ik de blog van je moeder natuurlijk gelijk aan de kant geklikt! Wat heb je een leuk verhaal geschreven zeg en wat een lekkere dingen allemaal :). Ik ga er zeker heen als ik in de buurt ben. Groetjes van je -een beetje buurmeisje- Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel marleen.
    en ga nu maar die van mama lezen. ha ha ha!

    BeantwoordenVerwijderen