woensdag 7 februari 2018

Yes! Ik ben een echte blogger

Vandaag schijf ik een heele biezondere blog. Ik heb nog maar 1 dag een eigen blog en ik ben nu al uitgenodigd voor een echt pers-event. Op het statsjon van Utrecht daar zit een heel leuk restaurant. en die heeft heeele lekkere broodjes en salade en het leukste is, binnenkort ook ijsjes en die mocht ik als een van de eerste stiekem alvast zien. Ze zien er echt heel heel lekker uit. Een ijsje ziet er uit als een unicorn, met suikerspin en goud. Ik heb er ZOVEEL zin in.
het restorant heet Abel's-Deli. Volgende week komen er allemaal bloggers en ik ben de aller jongste. Dat vind ik cool! En furtjuh komt later ook nog eens ijs scheppen en dat vind ik heel leuk. en ik ga samen met mama. het lijkt me heel lekker1


Misschien gaan we met de trein ik moet nog maar een week wachten. Volgende week om deze tijd heb ik zo'n lekker ijsje !!! ZIN IN


xxLise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten