donderdag 8 februari 2018

Lievelingsboeken van een rebels meisje




Vandaag gaat mijn blog over boeken.  Eigenlijk heb ik geen bril maar hier heb ik de bril van mijn mama op en dat vind ik passen bij boeken. Ik lees graag, maar ik heb ook dyslexie dus ik vind het ook heel moeilijk. Stripboeken zijn dan fijn om te lezen. Want de meeste makkelijke boeken vind ik saai.

Maar spannende boeken, of avonturen boeken lees is het liefst, omdat het lezen soms nog veel moeite kost word ik heeeeeel graag voorgelezen

Voorlezen vind ik ook gezellig, in bed of op de bank. Soms lees ik mee, en soms luister ik alleen.







Nu zijn wij het boek ' Bedtijdverhaaltjes voor Rebelse meisjes' aan het lezen. Papa of Mama leest soms wel 3 verhalen uit dit vette boek voor.
Het gaat over meisjes en vrouwen die niet hebben geluisterd naar mannen of mensen die ze vertelde dat ze niks konden bereiken en gewoon toch hun plan achterna gingen en super belangrijke dingen hebben gedaan of bereikt. Zo stoer!!!! de meisjes in dit boek zijn mijn grote voorbeeld.!!!Wat zal ik later allemaal bereiken?? Ik voel altijd girlpower als ik deze verhaaltjes hoor. Dit boek was een kadootje van mama.

De laatste bladzijdes van dit boek zijn leeg. Want dat is bedoelt voor mijn EIGEN verhaal over wat ik BEREIKT heb. 




Deze boeken vind ik ook leuk:



Floortje op ponykamp. Dit is ook een speciaal boek voor kinderen met dyslexie daarom kon ik het goed lezen. Ik hou ook van paarden en vond dit boek heel leuk










Kippenvel Monsterbloed. Dit boek ben ik pas net in begonnen. Ik ging dit lezen in de auto, want we gingen helemaal naar Groningen, daar sliepen we in een hotel want Finn had er een boulderwedstrijd.

Lekker eng he!! Die tante is echt heel griezelig








Dit waren mijn lievelingsboeken van nu. 

xx Lise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten